۳۰ کودک از موزه هنر جهان دیدن کردند
۳۰ نفر از کودکانی که از طرف آموزشگاه هنرهای تجسمی نیکوپندار به موزه هنر جهان آمده بودند، با تابلوهای نقاشی پیکاسو، سالوادور دالی و مجسمه‌های این موزه آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی گروه موزه‌های دفینه؛  ۳۰ کودک به پردیس موزه ای دفینه آمدند  و با همراهی راهنمایان آموزشگاه و موزه، توانستند با اشیای تاریخی ارتباط برقرار کرده و هنرهایی که تا پیش از آن تصاویرش را دیده بودند، از نزدیک مشاهده کنند.
یکی از این آثار نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی بود که در موزه هنر جهان نمایش داده شده است. کودکان با همراهی مربیان خود مقابل هر اثر توقف می کردند و به زبان ساده درباره آن اشیا توضیحاتی را به صورت داستان وار می شنیدند.
در کنار این بازدید کارگاه‌های هنری نیز برای آنها برگزار شد. الهام جلیل زاده مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی نیکوپندار که هدایت این گروه را بر عهده داشت گفت: این کودکان برای اولین بار به این موزه آمدند ما قبلاً با آنها درباره فرهنگ ایران و کشورهای دیگر، آداب و رسوم و هنرهای مختلف از جمله نقاشی، پاپیه ماشه، قلمکاری و غیره کار کرده ایم در واقع راز نهفته آثار برای آنها آشکار می‌شود و بعد از شناخت درباره هنر ایران اطلاعاتی درباره هنر جهان می‌گیرند.