خبرنگاران حوزه میراث فرهنگی به مناسبت روز خبرنگار از موزه دفینه و بخش‌های مختلف آن بازدید کرده و تعدادی از آنها نظرشان را درباره این موزه بیان کردند.
به گزارش روابط عمومی گروه موزه‌های دفینه؛ عکاسان و خبرنگاران از موزه هنر اسلامی، هنر جهان و آرایه های تاریخی به مدت دو ساعت دیدن کردند. 
درباره موزه‌های دفینه؛ احمد بلباسی عکاس خبرگزاری صدا و سیما گفت: دفینه موزه خاصی است که بخشها و اشیای متفاوتی دارد. این موزه نسبت به موزه‌های دیگری که در سراسر ایران دیده ام متفاوت است. نکته جالب اینکه ب خشهای مختلف در این موزه به صورت دپارتمانی مجزا شده است.
اصغر خمسه عکاس خبرگزاری ایرنا نیز از تمام مردم ایران به خصوص شهروندان و گردشگران تهرانی برای دیدن موزه‌های دفینه دعوت کرد.
پانته آ نیکزاد عکاس باشگاه خبرنگاران جوان هم بازدید از این موزه را به گردش در قاره‌های دنیا تشبیه کرد و گفت: با دیدن آثار متفاوتی از سراسر جهان و قیاس آنها می‌توان یک قیاس کلی از هنر جهان را داشت. این بازدید مانند سفری به قاره‌های دنیا در یک زمان کوتاه است.
مجتبی گهستونی هم از خبرنگاران میراث خبر گفت: آثاری از گذشته تا کنون و متعلق به همه دوره‌های تاریخی را در این موزه به همراه اشیایی که برای اولین بار به نمایش گذاشته بودند؛ مشاهده کردیم.
سارا عبدالهی از عکاسان خبرگزاری برنا نیز بازدید از موزه دفینه را برای بالابردن سطح اطلاعات تاریخی مناسب دانست و پیشنهاد داد مردم ایران از این مکان دیدن کنند هر چند که با یک بار نمی‌توان این موزه را کامل دید.