مدیرعامل مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد گفت: پس از بیش از ۲۵ سال توانستیم این مؤسسه را از حالت زیان خارج کنیم.
نشست فصلی مدیران مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد  امروز در محل موزه زمان برگزار شد. در این نشست فاضل نظری مدیرعامل مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد با بیان اینکه ما با ریسک منابع انسانی خصوصا در استان ها مواجه هستیم گفت: حواسمان باشد تغییرات منابع انسانی در عملکردها تاثیر دارد. این تغییرات چه قهری و چه مدیریتی باشد، به هر حال در عملکرد تأثیر می‌گذارد.
وی گفت: در نظر داریم برای اینکه بتوانیم از ظرفیت مدیریتی مجموعه بهتر استفاده کنیم، راهبرد گردش شغل سازمانی را بکار بگیریم.
او ادامه داد: دقت داشته باشیم رویدادی اثرگذار است که بتواند مردم را به سمت موزه‌ها جذب کند. برای این ،کار حتماً لازم نیست که همه رویدادها موزه‌ای باشد می‌توان از موضوعات دیگر هم استفاده کرد تا مردم با موزه‌ها ارتباط برقرار کنند .
وی همچنین از راه اندازی چهار موزه جدید خبر داد و گفت: قرار شده موزه بافته‌های کویر یزد، موزه فرش در تبریز، باغ ایرانی در بیرجند و موزه ملی فرهنگ و هنر در شیراز ایجاد شود.
نظری گفت: این مؤسسه خوشبختانه پس از بیش از ۲۵ سال از حالت زیان خارج شد. توانستیم با تبیین وضعیت موسسه به این مهم نائل شویم.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد با تاکید بر اینکه باید به سمت استفاده از فناوری‌های نوین پیش رفت گفت: ورود موثر و جامع در این حوزه ناگزیر است.
وی با ابراز رضایت از تغییرات انجام گرفته در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی موسسه گفت: ساختار مؤسسه در حال اصلاح است این اصلاحات در تعامل با مدیران موسسه نهایی و به تصویب خواهد رسید.
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد افزود: باید تلاش کنیم مناسبت های خودمان را پیدا کنیم تا قدرت مانور بیشتری برای بحث‌های ترویجی داشته باشیم.
در این نشست مدیران ستادی و موزه‌ها گزارش وضعیت موسسه و نیز گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند. .