ایسنا/مازندران در پی انتشار خبر “طراحی داخلی موزه دفینه تهران، برنده جایزه انجمن معماری جهانی” با راهنمایی دکتر محسن موسوی عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران، روابط عمومی موزه دفینه به تشریح این موضوع پرداخت.

در این پاسخ آمده است که:

خبرگزاری محترم ایسنا

سلام علیکم

در تاریخ 19/7/99 با کد خبری 99071913744 از قول آقای محسن موسوی عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تحت عنوان (طراحی داخلی موزه دفینه تهران، برندهجایزه انجمن معماری جهانی) مصاحبه‌ای با مشارالیه انجام و در خاتمه نیز از ایشان و تعدادی از افراد به عنوان تیم طراحی موزه دفینه نام برده شده است موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی ملت بزرگ ایران تقدیم می‌گردد:

1-مجتمع فرهنگی موزه‌ای سردار آسمانی (دفینه) بت استعداد سه موزه بین‌المللی با تمامی ملحقات و لازمه‌ها با بالاترین استانداردهای موزه‌سازی دنیا با همت بنیاد مستضعفان طراحی و با سرعت مثال زدنی در مراحل نهایی ساخت می‌باشد و به خواست خداوند متعال در سالجاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

2-تمامی مراحل طراحی، مقاوم‌سازی، بازسازی و تجهیز و تکمیل مجتمع یاد شده توسط کارشناسان و مختصصان بنیاد و موسسه فرهنگی موزه‌ها انجام شده و هیچکدام از افراد یاد شده در مصاحبه آقای دکتر محسن موسوی و شخص ایشان در فرآیند موزه‌سازی بنیاد کوچکترین سمت و نقشی را مشاورتا و مباشرتا بر عهده نداشته و ادعاهای مطروحه قویا تکذیب می‌گردد.

3-موسسه انتظار دارد توضیحات فوق در همان صفحه و با همان قلم منتشر شود و خبرگزاری معتبر ایسنا اعتبار حرفه‌ای خود را از انتشار اخبار و اظهارات دروغ محفوظ دارد. بدیهی است حق پیگیری حقوقی و قانونی برای موسسه موزه‌های بنیاد محفوظ است.

محمدعلی تاجیک

مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی