جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس محترم بنیاد مستضعفان، از تلاش‌های این بنیاد در حمایت از محرومین و خصوصاً در مدیریت بحران کرونا، قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال ارسال این نامه، نمایندگان امضا کننده، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، نقش بنیاد مستضعفان را در مدیریت بحران کرونا، مثبت و بی بدیل دانسته و این اقدامات را در جهت هم افزایی توام با عقلانیت توصیف کردند که حقیقتا در راستای عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری با رویکرد توجه به عدالت اجتماعی قرار داشته است.

در این نامه همچنین، با تقدیر از ساماندهی بنگاه‌های اقتصادی تحت مدیریت بنیاد مستضعفان در سال‌های رونق تولید و جهش تولید، رویکرد این بنیاد، شفافیت، عدالت و مبارزه با فساد برشمرده شده و استمرار آن، از مطالبات نمایندگان مجلس عنوان شده است.
در نامه امضا شده توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدامات بنیاد مستضعفان در تامین کالا‌های اساسی و حمایت از اقشار آسیب پذیر که در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب قرار داشته است، تاکید شده که برخی از مدل‌های ارائه شده از سوی بنیاد مستضعفان، در برخی از شاخص‌ها از اقدام دولت فنی‌تر و مثبت‌تر بوده است و لازم است تا این اقدامات فنی و موثر و نقش آفرینی مستمرادامه داشته باشد.
همچنین اقدام بنیاد مستضعفان، در جهت تحقق مدیریت جهادی از جمله توجه به مدیران جهادی و جوان در گام دوم انقلاب با نگرش تفکر انقلابی با رویکرد عدالت و با رعایت شاخص‌های در اقتصاد و فرهنگ، خوب توصیف شده و امضاکنندگان این نامه بر ادامه این مسیر تاکید کرده اند.
در پایان این نامه، امضاکنندگان خواستار استمرار سیاست‌های راهبردی مطروحه تا رسیدن به استاندارد‌های مورد نظر نظام و نیرو‌های انقلابی و جهادی در چارچوب رهنمود‌های ارزشمند رهبری معظم انقلاب، در جهت خدمت رسانی صادقانه، عالمانه، مومنانه به اقشار ضعیف و آسیب پذیر شدند.


انتهای پیام/